روز به یاد موندنی...

ayeeeeeeeeeee ayeeeeeeeeee

علی و لیلی

هنوز هم عاشقانه ‌هایم را عاشقانه برای تو می‌نویسم..
هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف می‌زنم..
هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است..
این روزها دیگر پشت پنجره می‌نشینم و به استقبال باران می‌روم.
می‌دانم پائیز، هنوز هم شورانگیز است..
می‌دانم  یکی از همین روزها کسی که نبض زندگی من است،
کسی که جز تو نیست بازمی‌گردد..
می‌دانم تمام می‌شود و ما رها می‌شویم؛ پس بگذار بخوانم:
اولین عشق من و آخرین عشق من تویی
نرو، منو تنها نذار که سرنوشت من تویی..

هیچوقت اون پنجشنبه یادم نمیره شب قبلش کلی با هم بودیم قرار شده بود که من زنگ تفریح بهش زنگ بزنم تا باهاش حرف بزنم وایییییییی

اون روز با چه حس قشنگی از خواب بیدار شدم گرگ و میش بود حرکت کردم تا خواستم سوار ماشین بشم بارون گرفت نگا به ساعت کردم گفتم وقت که دارم یکم به یادش زیر بارون قدم بزنم

وای چه حسی داشتم لیلیم اون روز انگار داشت باهام قدم به قدم راه میومد زیر اون بارون منم زیر لب اون آهنگی که خودش وقتی اینو بخونه میفهمرو میخوندم

رسیدم مدرسه

یهو گوشیم لرزید

لیلیم بود عشقم پا به پای من بیدار شده بود هنوز مزه ی بوسی که وقتی میخواستم از پیشش بلند شمو بیام مدرسه رو لبش گذاشتمو داشتم حس میکردم

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ای واسم باز یه ارزی بود

چه روز قشنگی بود اون روز کلی با هم حرف زدیم

هر نیم ساعت یه بار میزنگیدمشو به هم میخندیدیم

وایییییییی

لیلی عشقم دوست دارم عزیزم

 



نظرات شما عزیزان:

leiliye ali
ساعت1:11---19 آذر 1391
eshghaaaaaaaaam nafase leili aliye man are eshgham on roz ali bod

on rooz man emt dashtam vali yade alim nazasht ye kalame ham befahmam

k dg goftam che kariye goshi ro bardashtamo....

tanha eshghe leili on roz ali bod

hanoz yadame

az shabe ghablesh ta hamon roz

vayyyyyyyyyyyyyy

eshgham

hameye rozam intori bahat ghashang mishe

doset daram aliye man

tanha eshghe leili ta akhare 2nya alime

asheghetam aliye man.....


پاسخ:eshgham rozam ba to mishe beheshtttttttttttt har rozam beheshte kenaret ey behtarin azizam man miparastamet ta akhare donya ommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmach


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:44 توسط علی| |